Benieuwd hoe StoryBox beleving toevoegt aan jouw online event? We schetsen hier vast een aantal fictieve voorbeelden:

NIVEA -

Relatiedag

Beiersdorf organiseert jaarlijks een relatiedag. Tijdens deze relatiedag geven ze een presentatie van de strategie van het volgende jaar, is er een gastspreker, worden ze in een break-out sessie geïnformeerd over verschillende productgroepen. Dit alles onder het genot goed eten en drinken. Thema: Skin expertise.

 

Hoe vertalen we dit event naar online?
We starten met een plenair gedeelte met een welkom van NIVEA en de gastspreker. Voor de break-outs nodig je de deelnemers uit in de betreffende online break-out rooms voor toelichting op de producten en deze uit te proberen. We sluiten gezamenlijk af  met een borrel.

 

Wat is de inhoud van de StoryBox?

  • Reageerbuis met hierin een boodschap als trigger, inhakend op het thema.

  • Dopper met logo. 

  • Tony Chocolony met customized wrapper.

  • Borrelhap van duurzaam merk van Nederlandse bodem.

  • Samples van NIVEA voor de break-out sessies. 

Waar mogelijk en wenselijk werken we met duurzame producten. Door de producten zoveel mogelijk lokaal te sourcen steunen we Nederlandse ondernemers in deze moeilijke tijd.

 

Advies nodig over het soort online event en aanbieders? Wij helpen graag. 

Met StoryBox doneren wij aan de Voedselbank.

Met  StoryBox volgen we de RIVM-richtlijnen.

© 2020 Bureau JEZ | Bos en Lommerplantsoen 3W | 1055 AA Amsterdam | KVK 51739305 | Btw NL850149290B01

Algemene voorwaarden | Privacy verklaring